مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:452023-01-04سياسي

جان فدا| سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار و رحما بینهم» بود


سردار سلیمانی مصداق آیه قرآنی«اشداء علی الکفار و رحما بینهم» بود و از این منظر هر آنقدر که در دل مظلومان و آزادیخواهان عزت و محبوبیت داشت در دل کفار و استکبار ترسناک بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با همت حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران دودانگه و همکاری مدیر آموزش و پروش، بخشداری و دستگاه ها ونهادهای بخشی، سومین سال شهادت جانسوز فرمانده جبهه مقاومت، سردار شهید قاسم سلیمانی با برنامه های ویژه ای در دو نقطه چوب فریم سنگده و دبیرستان دخترانه فریم برگزار شد.

  سردار اباذری از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل ها در مدرسه فاطمیه پهندر ساری، در توصیف راز محبوبیت و ماندگاری شهید جهان اسلام و انسانیت، سردار سلیمانی، اظهار کرد: ایمان به خدا، ولایت پذیری و ولایت مداری، مقابله با ظلم، جهاد در راه حق، خدمت به خلق، دفاع از مظلوم و یاری دین خدا از رموز ماندگاری سپهبد سلیمانی بود.

  وی، مقاومت، خستگی ناپذیری  و همواره وقف خدمت به مردم در دفاع مقدس، دوران سازندگی، دوران حمایت از مظلوم و دین خدا و حرم آل الله را  از خصوصیت برجسته حاج قاسم دانست و افزود: این فرمانده نه متعلق به خود و نه متعلق به جای خاصی بود، او فرزند کارگری از کرمان بود که با ایمان به خدا و تربیت در دامان مادری پاک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار و رحما بینهم» بود

جان فدا| سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفار و رحما بینهم» بود